(531)                           SOUS LE RÈGNE DE CHARLES VI.                              291
Item, je vueil que chascun an, la veille et le jour de Saint Andrieu, on die le service de l'eglise, le plus solennellement que l'en pourra, en la dicte chapelle à coriaux, à dyacre et à soubzdyacre. Et pour ce faire, je vueil et ordene que le Chapellain ou chapellains d'icelle cha­pelle soient tenuz de distribuer dix solz Parisis de la revenue d'icelle chapelle au curé et aux chapellains qui y feront le dit service, et les en charge; esquelx dix solz Parisis ycellui Chapellain ou chapellains de celle chapelle ne prendront riens pour leur part, et neantmoins seront tenuz de aidier à faire le dit service. El vueil que de ceste fon-dacion et ordenance soit fait un tableau qui soit attachié en la dicte chapelle à une chesne de fer, et qu'il en soit autant mis ou martrologe de l'eglise pour perpetuele memoire, et, que se en mon vivant je n'ay eu l'auctorité du prélat ou d'autres à qui il appartendra, que on la pourchasse devers lui aux coux et fraiz de mes biens.
Item, et afin que Richarde et moy soions acompaignez à tousjours es prieres de l'eglise Saint Denis, où est Ia dicte chapelle de Saint An­drieu, et pour remuneracion des enterremens d'elle et de moy et pour l'ouverture de la terreje laisse aux marregliers dix escuz d'or pour emploier es réparacions de l'eglise. Et si leur laisse vint solz Tournois de rente pour faire faire chascun an deux services en la dicte eglise, pour elle et pour moy, l'un le lendemain de la Saint Andrieu, et l'autre le lendemain de la feste saincte Marguerite ; et qu'ilz y facent offrir une quarte de vin, un pain de quatre Parisis, et un tortis de cire d'autant, et qu'ilz soient sonnez, comme on a acoustumé de faire les autres services en la dicte eglise de Saint Denis.
Item, je vueil que depuis le jour de mon enterrement jusques à huit jours après on donne chascun jour trois aumosnes pour Dieu, en l'onneur de la benoiste Trinité de Paradis, à trois povres, c'est assa­voir, à chascun une pinte de vin, un pain de deux deniers et un petit blanc, et que on leur charge qu'ilz prient Dieu pour moy et pour ma dicte Compaigne.
Item, je vueil que le vue jour après mon enterrement l'en face dire vespres et vigiles de Mors à Saincte Foy de Coulommiers par les
37.